Užduok klausimą ekspertui

Pardavimų apyvarta 2013 m. I-ąjį ketvirtį išaugo 32,6 proc.

Akcinės bendrovės „NAUJOJI RINGUVA“, vienos didžiausių švaros produktų gamintojų Lietuvoje, pardavimų apyvarta per 2013 m. I-ąjį ketvirtį augo 32,6 proc. lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu. Pardavimų augimą lėmė pardavimų didėjimas eksporto rinkose: Rusijoje, Skandinavijos ir Centrinės Europos šalyse, taip pat didėjo pardavimų apimtys Lietuvoje.

 

Bendrovės eksporto pardavimai 2013 metų I-ąjį ketvirtį ūgtelėjo 85 proc. lyginant su praėjusių metų analogišku laikotarpiu. „Nuoseklus darbas įgyvendinant patvirtintą Eksporto plėtros strategiją duoda puikių rezultatų – eksporto pardavimų apimtys auga ir geografija plečiasi. Eksporto pardavimai yra diversifikuoti tiek rinkų, tiek klientų atžvilgiu ir tai užtikrina bendrovės veiklos stabilumą ir sudaro pagrindą ambicingų eksporto pardavimų plėtros planų įgyvendinimui“ – teigia AB „NAUJOJI RINGUVA“ generalinė direktorė Jurgita Žilvinskaitė.

 

AB „NAUJOJI RINGUVA“ pardavimai Lietuvoje augo 6 proc. „Pirkėjai aktyviai domisi naujovėmis, vertina ir noriai naudoja lietuviškus produktus, kurie gaminami iš natūralių žaliavų, yra saugūs bei tausojantys žmogaus sveikatą ir aplinką. Ši tendencija mus itin džiugina, nes mes vartotojams galime pasiūlyti platų natūralių, alergologų ir dermatologų patikintų, pažangių švaros produktų asortimentą“, – teigia AB „NAUJOJI RINGUVA“ generalinė direktorė J. Žilvinskaitė.

 

Šiais metais Lietuvos pirkėjams planuojame pristatyti net 26 naujus produktus. „Populiarų ir žinomą prekių ženklą BALANCE, skirtą jautrią ir alergišką odą turintiems žmonėms, šiais metais papildysime intymios higienos prausikliais bei vaikiškų produktų linija BALANCE BABY. Naujų produktų labaratorijos kelerių metų darbą vainikuos mūsų vartotojams pristatyti RINGUVA PLIUS prekių ženklo skalbikliai bei minkštikliai su eteriniais aliejais. Šie produktai mums leis pasiekti naują vartotojų segmentą, kurie skalbimo priemones renkasi pagal kvapų paletę. Remiantis pakuočių konkurencingumo tyrimų duomenimis antrąjį šių metų pusmetį taip pat planuojame atnaujinti visiems gerai pažįstamą kūno priežiūros priemonių liniją SMILĖ“, - teigia AB „NAUJOJI RINGUVA“  Rinkodaros tarnybos vadovė Reda Lukoševičiūtė-Klemkienė.

 

AB „NAUJOJI RINGUVA“ siekdama užtikrinti aukštą švaros produktų kokybę ir technologinę pažangą nuolat investuoja į tai užtikrinančias priemones ir darbuotojų kvalifikacijos kėlimą. „2012 metais įdiegtos dvi naujos pažangios technologinės gamybinės linijos, skirtos kieto muilo ir skystų švaros produktų gamybai, leido padidinti darbo našumą bei užtikrinti itin aukštą gaminamos produkcijos kokybę“ – teigė AB „NAUJOJI RINGUVA“ Technologijų ir kokybės kontrolės tarnybos vadovė Danguolė Gutpetrienė.

 

„Planuojame, kad 2013 metais pasieksime 20 proc. apyvartos augimą lyginant su praėjusiais metais“ – teigia AB „NAUJOJI RINGUVA“ generalinė direktorė J. Žilvinskaitė.

 

Informacijos šaltinis: „Verslo žinios"